mandag 30. november 2009

Elin feirer 1 årsdag på sin blogg


Tillater meg å skrive om mitt jubileum også på denne bloggen.
Noen frynsegoder har vel blogredaktører, hehehe......
10desember er det som kjent Nobeldagen. I tillegg feirer jeg 1 årsdag med min blogg; Elins kreative side. I den forbindelse har jeg en konkurranse og gir bort 3 gaver. Du legger bare inn en kommentar på min side om mitt jubileum. Du kan legge inn en kommentar hver dag til og med 10 desember. Hver kommentar teller 1 gang. Jo flere dager du legger inn kommentar, jo større sjanse har du for å vinne. Har du blogg selv og legger inn om min konkurranse, vil dette telle en ekstra gang. Gi meg i så fall beskjed på mail eller nevn dette i kommentaren, slik at jeg klarer å holde tritt med sjansene til den enkelte.
Og hva kan du vinne? Følg med; bilder blir lagt ut i løpet av uka. Spennende? Et lite hint; det blir "noe" stoffrelatert.....
Quiltehilsen fra meg, Elin Synnøve.

1 kommentar:

  1. Hola, mi nombre es Vilma Rodríguez y vivo a CHILE.Me gustaria agradece a Ruth Tornaug por enviarme los maravillosos regalos.Thank gracias RUTH.YOU son maravillosos. Estoy muy feliz Porque ahora puedo disfrutar de este blog y conocer sus edredón. KISS. Feliz Navidad.

    SvarSlett